Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info
Tieto súbory cookie sú nevyhnutné na to, aby sme vám mohli poskytovať služby dostupné prostredníctvom našej webovej stránky a aby ste mohli používať určité funkcie našej webovej stránky.
Bez týchto súborov cookie vám nemôžeme poskytnúť určité služby na našom webe.
Tieto súbory cookie sa používajú na to, aby vám poskytli osobnejšie prostredie na našej webovej stránke, a na zapamätanie si rozhodnutí, ktoré urobíte pri používaní našej webovej stránky.
Napríklad môžeme použiť funkčné cookies na zapamätanie vašich jazykových preferencií alebo na zapamätanie vašich prihlasovacích údajov.
Tieto súbory cookie sa používajú na zhromažďovanie informácií na analýzu prenosu na našom webe a toho, ako návštevníci používajú náš web.
Tieto súbory cookie môžu napríklad sledovať napríklad to, koľko času strávite na webových stránkach alebo navštívených stránkach, čo nám pomáha pochopiť, ako môžeme pre vás vylepšiť naše webové stránky.
Informácie zhromaždené prostredníctvom týchto súborov cookie na sledovanie a výkonnosť neidentifikujú žiadneho jednotlivého návštevníka.
Tieto súbory cookie sa používajú na zobrazovanie reklám, ktoré by vás mohli pravdepodobne zaujímať na základe vašich zvykov pri prehliadaní.
Tieto súbory cookie, ktoré slúžia pre náš obsah a/alebo poskytovateľov reklám, môžu kombinovať informácie zhromaždené z našej webovej stránky s ďalšími informáciami, ktoré nezávisle zhromaždili, týkajúce sa aktivít vášho webového prehliadača v rámci ich siete webových stránok.
Ak sa rozhodnete odstrániť alebo zakázať tieto súbory cookie pre zacielenie alebo reklamu, stále sa vám budú zobrazovať reklamy, ktoré však pre vás nemusia byť relevantné.
Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok vydali spoločnosti:
a. Resido Real Estate, s. r. o. so sídlom Karadžičova 2, 811 08 Bratislava, zápis Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 165025/B, IČO: 54 914 671;
b. Resido Concept, s. r. o., so sídlom Karadžičova 2, 811 08 Bratislava, zápis Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 171273/B, IČO: 55 607 403;
c. Resido Invest, s. r. o., so sídlom Karadžičova 2, 811 08 Bratislava, zápis Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 155282/B, IČO: 53 951 131;
d. Resido Properties s. r. o., so sídlom Karadžičova 2, 811 08 Bratislava, zápis Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 176058/B, IČO: 56 042 469;
e. Resido Premium, s. r. o., so sídlom Karadžičova 2, 811 08 Bratislava, zápis Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 177815/B, IČO: 56 191 740;
(ďalej každá samostatne ako „Sprostredkovateľ“) a upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Sprostredkovateľa a osobami s ktorými uzatvorila zmluvu o sprostredkovaní (ďalej ako „Záujemca“), ktorý je spotrebiteľom, v rámci reklamačného konania. Tento reklamačný poriadok sa nevzťahuje na Záujemcov, ktorý nie sú spotrebiteľmi.
Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu písomne na adrese sídla spoločnosti: Karadžičova 2, 811 08 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, alebo e-mailom: info@resido.sk
1. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku Záujemcu na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb Sprostredkovateľa. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť Záujemcu, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností Tretej osoby, podnet Záujemcu na zlepšenie služieb Sprostredkovateľa alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť Sprostredkovateľa.
2. Záujemca má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka:
3. Záujemca pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Sprostredkovateľ na základe rozhodnutia Záujemcu určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
4. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Záujemca právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, Sprostredkovateľ reklamáciu zamietne.
5. Sprostredkovateľ znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie.
6. Sprostredkovateľ pri uplatnení reklamácie vydá Záujemcovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), Sprostredkovateľ doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie Záujemcovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
7. Sprostredkovateľ o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
1. Záujemca má právo obrátiť sa na Sprostredkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Sprostredkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Sprostredkovateľ porušil jeho práva.
2. Ak Sprostredkovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, Záujemca má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
3. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej Záujemca môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk
4. Záujemca môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK.
5. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať: